torsdag 5. juni 2008

Sesongavslutning!

Nå nærmer det seg sommerferie, og slutten på enda en periode med norskfag. Denne bloggen står for en god del av arbeidet mitt gjennom halvåret, men hva har den egentlig betydd for meg videre?

Det har vert greit med en mulighet til å skrive i en avslappet og personlig stil, og jeg føler at det jeg har fått mest utbytte av, er å skrive på en måte som gjør at det ikke spiller noen rolle hvem som klikker seg inn og titter på arbeidet mitt, det kan leses likt av alle. Det har også vert veldig greit leskearbeid, i forhold til andre alternativer som F. eks å skrive lange tekster. Alt i alt er jeg fornøyd med bloggen min, men jeg er ikke en aktiv blogger, og dette er ikke noe jeg kommer til å drive med mer enn det som er nødvendig i forhold til skolearbeidet fremover.

Ingen kommentarer: